Sunday, June 16, 2013

Halvfuldellertom







Idag 
er jeg startet
på de sidste dage af mit liv.
I morgen 
er der en dag mindre...
Måske i overmorgen er det slut?
Jeg vil ikke spilde en eneste dag mere 
med ting, 
der ikke gør mig glad!
Jeg vil fylde mine dage 
med solglimt og bølgskvulp og lune nætter.
Og når vindene 
hyler 
og fugten 
driver,
vil jeg være der, hvor jeg hører til...
Jeg banker på mine øjne for at lukke dem op.
Og jeg kalder på mine ører
for at høre.
Og jeg ser 
og hører 
for en stund.
For bølgen vil bruse,
og solen 
vil lyse,
og nætterne 
vil stadig være varme...
Så hvorfor ikke bare være tilfreds?




Kamete

                                                                                   Copyright
                                                                                            

                                                                                                                                                            

                                                                                        






No comments:

Post a Comment