Friday, January 4, 2013

Eksplosion



Et minde




Troede vi skulle følges ad,
når vi blev gamle,
vi to.
Hånd i hånd have oplevet
lande og riger -
sammen ha´ pustet ud...
Skulle have haft tid til fordybelse.
Måske nydt livets dessert
og set børnene blive forældre?
Have passet de små?

Endnu er du varm og fuld af kærlighed,
og jeg gemmer mig bort
under fingrenes velkendte bro.
Endnu er du min - Hjertenskære.
Men håndens kræfter
ebber langsomt ud.
Snart må du kaste los,
og alt bliver forandret.
For blødhed mod styrke
buler mod huler
mit X mod dit Y
er ikke mere.

Vi ses min ven
måske først om længe.
Men sæt nu sejlenes hvide vinger
og juster din kurs.
Flyv på havets brusende skum
mod din sidste havn.
Jeg vinker og ønsker dig god rejse!

                                                                           
    Kamete

                                                                                                                              Copyright

2 comments:

  1. Mange kærelige tanker fra mig til dig <3 Kh Trine

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete